Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Προσθέσεις , αφαιρέσεις (Παιχνίδια)

Στο παρακάτω παιχνίδι λείπουν κάποια κομμάτια από την νεροτσουλήθρα . Σκέψου τα ζευγάρια των αριθμών που μας κάνουν τον αριθμό που εμφανίζεται στο πλαίσιο και βάλε τα στη θέση τους .

Να και κάτι πιο δύσκολο ! Προσπάθησε να κόψεις τους σωλήνες στο σωστό μέγεθος ώστε να επισκευάσεις τη νεροτσουλήθρα !



Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Πώς μεγαλώνει ένα φυτό (παιχνίδι)


Μιλήσαμε στην τάξη για το πώς μεγαλώνουν τα φυτά και φυτέψαμε τα δικά μας ώστε να τα παρατηρούμε καθημερινά .Ας παίξουμε και ένα παιχνίδι .Πόσο δύσκολο είναι άραγε να φροντίζουμε ένα φυτό; Κάνουμε κλικ στην εικόνα για το διαπιστώσουμε!

Ευχαριστούμε το ζωηρό μαθητή της δευτέρας που μας παρουσίασε το παιχνίδι .


Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Γνωρίζω τους αριθμούς μέχρι το 1.000 (παιχνίδια)

Κάνουμε κλικ στις εικόνες για να παίξουμε τα παρακάτω παιχνίδια.


Σχηματίζουμε αριθμούς επιλέγοντας κάρτες και από τις τρεις σειρές . Στη συνέχεια πατάμε το κόκκινο κουμπί και διαβάζουμε τον αριθμό που κατασκευάσαμε . Πατάμε το new για να συνεχίσουμε.


Κατασκευάζουμε  και στον άβακα αριθμούς από το 100-1.000 και προσπαθούμε να τους διαβάσουμε.


Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Κασετίνες με ... ιστορία !

         Η αρχή έγινε εδώ ,όταν διάβασα ένα υπέροχο άρθρο ,   σχετικά με το τι μπορούμε να δημιουργήσουμε  από υλικά φαινομενικά άχρηστα . Δεν ήταν απλά μια ιδέα ανακύκλωσης αλλά ένα ωραίο παράδειγμα συνεργασίας και δημιουργικότητας, σε ένα σχολείο όχι πολύ μακριά από το δικό μας .  Στο 1ο Δημ.Σχ.Χολαργού συνεργάστηκαν εκπαιδευτικοί , γονείς , τοπικοί επαγγελματίες , φίλοι, γνωστοί και έφτιαξαν ...πρωτότυπες  κασετίνες !
        Σε επικοινωνία που είχα με το διευθυντή του σχολείου κ. Γ. Γαμβρινό ρωτώντας λεπτομέρειες , προσφέρθηκε να μας προμηθεύσει με τα απαραίτητα  υλικά ώστε να κατασκευάσουμε τις δικές μας κασετίνες .
Τα υλικά έφτασαν :  πανί τέντας και κουτιά από μπαλάκια του τένις (μάλιστα τρυπημένα αφού εγώ δεν είχα τρόπο να το κάνω ). Το ωραίο παράδειγμα συνεργασίας συνεχιζόταν...
        Το πανί έπρεπε να κοπεί σε μικρά κομμάτια , σε μέγεθος τέτοιο ώστε να χωρέσουν ακριβώς στα κουτιά. Από εδώ ξεκίνησε πια η δική μας δουλειά.


                                                                    Τα πανιά κόπηκαν .

Πήραμε χρώματα και ξεκινήσαμε το έργο μας .


Όταν τελειώσαμε με τη ζωγραφική ...

...τοποθετήσαμε  τις ζωγραφιές στα μπουκάλια. Βάλαμε και λίγη κόλλα στις τέσσερις άκρες για πιο σταθερό αποτέλεσμα .Περάσαμε και κορδονάκια .

Έτοιμες ...






...και φυσικά τις δοκιμάσαμε αμέσως!

Με τη σειρά μας θελήσαμε να κάνουμε κάτι για να προσφέρουμε στο άλλο σχολείο και στον κ.Γαμβρινό που μας βοήθησε . Μας είχε περισσέψει πανί τέντας . Πήραμε πάλι χρώματα και αφήσαμε τα αποτυπώματά μας ως μικροί καλλιτέχνες ...


Τι μικροί κύριοι και τι μικρές κυρίες είμαστε αν δεν κάναμε μια ευχαριστήρια επιστολή!







Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Μες το μουσείο

Μιλήσαμε στο μάθημα της Γλώσσας για το τι είδους εκθέματα  περιέχει ένα  Λαογραφικό Μουσείο .
Ας κάνουμε τώρα μια εικονική περιήγηση στα παρακάτω Λαογραφικά Μουσεία.


Κάνουμε κλικ στις εικόνες για να μεταφερθούμε στα συγκεκριμένα μουσεία . Ακολουθώντας τα βελάκια μετακινούμαστε εικονικά και θαυμάζουμε έργα λαϊκής τέχνης.


..και αφού ο τίτλος ("Μες στο μουσείο") μας θύμισε Λιλιπούπολη ...




Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Μετρώ το βάρος

1. Ανοίγουμε  το λογισμικό των Μαθηματικών Α΄-Β΄ .
                                       2.Επιλέγουμε τη Β΄τάξη .


3. Κάνουμε κλικ στις μετρήσεις και μετά στο βάρος. 


4.Υπολογίζουμε και κάνουμε τη ζυγαριά να ισορροπήσει .





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...